Friday, June 24, 2011

Oh Bulan

Hola semuah !

Buat apa tu???

Apa?? Cungkil gigi? Motip semua gigi berkarat??

Eh. Aku ni nak pegi skaling gigi lah. Dah lama berazam dungun ni. Tapi tu la tak bermasa. Maklum lah busy manjang. Sekarang ni kalau nak senyum kena kever gigi je sebab gigi dah bersinar dengan karat.

Silap silap orang ingat abang ni bergigi suasa pulop.

Oh, aku nak share pic ni aku ambik semalam. 




* matilah gila ambik gambar bulan sekarang ni.

Tapi macam menarik jugak. Sebenarnya aku nampak bulan ni masa atas flight lagi, tapi tau je la dalam flite macamana nak snap gambar? Dah la sebelah ada orang. Nak zoom zoom haruslah aku terpaksa berakrobatik gaya Micheal Yeoh nanti.

Atau terpaksa beraksi gaya Prema Yin?

Hiks.

Tapi masa dalam flite semalam nampak bintang memang lawa. Teruja la aku ni dok tengok nak snappy. Tapi kang di tuduh gila so aku tahan diri aku.

Kan best kalau aku dapat terbang ke angkasa macam Superman dan boleh snappy snappy gambar bintang bintang dengan indah sekali.

Tu lah. Hajat di hati nak peluk gunung.... apakah daya, aku ni saiz lebih besar pada gunung......... !

2 comments :

  1. superman terbang tangan kena lurus ke depan

    mana boleh snaps pics


    happy friday!!

    ReplyDelete
  2. ya la takkan tangan nak buat mcm usop wilcha...

    ke tepi..............

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...