Sunday, July 3, 2011

Movie Marathon Lagi

Hari ni abang tak de keje dan buat movie marathon !

Yeah. Jangan tak percaya. Aku dah plan awal pagi lagi sebab rasa macam ketinggalan zaman lama tak tengok wayang, bangkit tidur pagi tadi aku terus siap siap dan keluar rumah. Destinasi aku adalah ke IOI mall !

Mahu tengok wayang.

Aku dah lama tak tengok wayang. Sampai sampai kat kaunter, nak tengok Transformer penuh ! Esok pun penuh. Terkubur harapan. Maka dengan itu, aku layan cerita lain yang masih di tayangkan di pawagam. 

Cerita pertama aku tengok adalah X Men - First Class !


Cerita dia best !

Best ! Best ! Best !

Memang aku suka. Puas hati aku menonton. Abis hot dog 1901 dengan air dan pop corn sekali. Nak kencing pun tahan. Panggung agak penuh, aku duduk pun agak ke depan, tapi tak pe. Yang penting memang puas hati.

Sebaik saja abis cerita X Men, aku terus berlari larian masuk ke panggung lain. Aku dah beli tiket siap siap untuk menonton cerita ke 2.


Tak tau apa yang tak kena tapi somehow aku tak berapa suka cerita ni.

Aku rasa agak ke kartunan melampau !

Tapi awek cerita ni memang HOT !!!! Ya aw aw.. Sukah ! Terkesima rama rama sekejap. 

Tu je la wayang yang aku tengok hari ni. Masih tak sempat nak tengok Transformer. Nak jugak tengok sebab semua orang review kata best !

Kena tengok. Tapi nanti la bila panggung dah reda sikit. Tengah ramai ramai macam ni, malas nak berebut rebut. Abang kan artis mana boleh buat kemunculan di public terlalu kerap. Nanti dah tak exclusive !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...