Wednesday, January 4, 2012

Mari Hijaukan Bumi

Hah.. Ni hasil tangan aku pulak. Sapa kata aku tak reti bercucuk tanam.

Memang tak reti pun. Yang hidup ni pun, tau?? Selepas 2 tahun masih bertahan. Sebabnya????












Mereka adalah Cactus !

Cuba bagi kekwa..............atau pokok lain? Mesti dah lama mampus.

Tapi aku rasa dia orang ni nak membesar lagi tapi pasu dia kecik sangat. Kecik la pasu dia. Ala ala.. ermmmmmmmm.. BS. Sini jap.

Sini. Dekat sikit.

Ha..........

Hmm kau punya besar skit.

So aku kena cari pasu lagi besar la kot bagi tumbesaran mereka mereka ni lebih sihat dan tampak bermaya. Anyway azam aku untuk tahun 2012 ni adalah untuk lebih rajin untuk menjaga tanaman yang sekangkang badak di belakang rumah itu.

Harap maklum.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...