Saturday, May 19, 2012

Highlight Trip Santai Samui

Ni aku nak share beberapa gambar menarik sepanjang di Koh Samui

Jangan terkejut. Ini bukan di Samui. Ini kat magazine 360 Travel Air Asia tu. Baru baru ni kan musim Cherry Blossom di Japan. So time terbaik untuk ke Japan.

Dataran dan lembah di Surat Thani. Tak tau la jenis tanaman apa. Tapi macam lawa je.

Abang tomoi memberi pose menarik dengan menutup mata. Dia tengah training time ni rasanya

Mat Salleh ni semua aku tak faham kenapa mesti melepak di kawasan tokong begini? Sebenarnya mereka dok tengok mamat Thai menyanyi kat depan ni

Pantai Chaweng. Pantai paling terkenal dan paling meriah di Koh Samui

Kau mampu?

Aku suka tengok pokok berbunga merah ni. Banyak kat Koh Samui. Cantik

Dan meriah

Dan bila dia gugur lebih lebih rasa feeling di oversea

Di Koh Samui ni memang banyak pokok kelapa.

Dan aku rasa gambar pokok kelapa macam ni sangat synonym. Macam pernah ku lihat tapi lupa di mana

Dan ini satu pokok kelapa yang aku jumpa. Batangnya mendatar

Korang tengok ni korang ingat apa?

Jambatan yang aku sangat suka. Actually pier 

Dan sunrise kuning keunguan di Koh Samui

Pagi yang merah

Biru dan ungu

Nanti kan travel log nya.

3 comments :

  1. asal thailand jer tak rasa cam kat obersi ek? hahaha ku pun kadang camtu :D

    ReplyDelete
  2. kita kena pindah duduk mongolia baru buleh appreciate thailand kot

    ReplyDelete
  3. haha..its loud n clear apa yg cuba disampaikan dgn gambar ke-13 tuh..
    haha!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...