Friday, June 15, 2012

Incredible India - Potrait of India - Part 2

Gambar gambar di capap sekitar Jaipur

Mamat pakai topi tu sungguh sungguh suruh aku ambik gambar dia pastu dia pose buat muka berok. Ke pesen dia memang macam tu? Hahahha

Ya. Selain aku tolong ambik gambar mereka dengan kamera dia orang, aku curik jugak guna kamer aku tanpa motip yang kukuh

Cecina dari mana ntah. Taiwan? Hong Kong? Atau Kepong?

Kajol - Nampak tangan tu mintak duit

Kajol - Dengan Pose Mari Kita Ke Ladang

Kajol - Dengan Renungan Terakhir

Kajol Dan Kareena Kapoor

Carpet Man

Kau berani nak makan Papadom Ashwarya Rai buat ni?

Strategy Merompak Bank

Ku Tunggu Jandamu

Ali Baba & Mariam binti Buloh

Gambar tak de motif

Aksi keterujaan Zenab Aman

Gossip Riang

Menuju Puncak

Hahahaha. Mesti sedih dia tengok gambar tak nampak muka

"Kau kenapa ambik gambar aku haaaaaaaaaaaaaaa?"

"Aku rasa macam nak kencing tepi pokok ni lah"
"OK gak, aku cover line"

Ni sebenarnya mamat representative Tour Company waktu di Agra

Hidup dan Kehidupan

Perjuangan

Pergi

Tengah

Gelisah

M Nasir?

Del To Pagal Hey

Kacak tak iols???

Ku sendiri. Selipar ku di curi

Gegas

Piece Piece Kacang Piece ! 

3 comments :

  1. hahahaha caption sungguh gambit lawak!

    ReplyDelete
  2. fuhhh...katam sudah!!! memang menarik kisah ko kat india...dan terpaling insaf dgn keperitan hidup kat sana...syukur kita dilahirkan di bumi Malaysia

    ReplyDelete
  3. Biq : simple yet cruel.

    hahahahah


    HG : amin........

    nanti ada rezeki pegi la jengah.. menarik India ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...