Friday, September 7, 2012

Reminiscing Sydney

Weee... Wee....

Ada orang tak ni?

Apa tunggu lagi tu? Cepat berkemas !!!

Berkemas apa? Hoi. Korang tak tau ke? Kita jadi pegi Sydney ni!!!

Dah apa lagi, pegi ambik semua bra dan bikini korang, spender koyak tepi pun tak per. On the way dalam flite nanti boleh jahit. Nanti nak pose pose Sheqal dekat Bondi Beach.

Apa??

Tak de tiket ?

Tak de tiket sudah. Aku tinggal.

kalau nak tau, gambar ni aku snap masa kat Airport Hong Kong

Malas sebenarnya nak pegi tapi tiket dah beli.

Harap semuanya berjalan lancar tanpa masalah dan rasa gundah.

Nasib la ETA aku hidup lagi. Baru semalam pun aku decide nak pegi dan book hostel. Gila mahal hotel nak duduk kat sana. Dah last minit macam ni, bilik paling murah aku jumpa pun harga RM400 per nite. Tak menangis kat lobby macam tu?

Tapi aku jumpa jugak la hostel with single room. Tapi baca komen semua macam shial jer. Aku rasa tempat tu mesti cokia gila. Tapi nak buat cemana. Nasib badan la. Tak pe. Aku redah je.

Ber Dejavu di Sydney...............

Nanti aku jerit nama kau Biqque depan Opera House. Eh ke Oprah Winfery? Tengok la mana aku jumpa dulu.

Bye semua....  

* tarik beg Aishah masuk balai berlepas.....



Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sama kacau
Karena merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
The precious messed up thoughts of me and you

5 comments :

  1. ko ni slalu buat decision last minute. nasib baik kaya...takyah pikir sgt psl duit. terdetik je terus zasss!!!! hahaha

    have fun bro!

    ReplyDelete
  2. begitu katanya...

    jumpa di awan biruuuuu...

    ReplyDelete
  3. HOI! SYDNEY?? DENGKINYERRRR AKU! BAGUS2, KO JERIT NAMA AKU KUAT2 SAMPAI GEGAR GEGENDANG TELINGA AKU YE? NANTI AKU GI SANA AKU BALAS BALIK JERIT KO :0

    weh sorok something kat mana2, nanti aku gi sana aku gi amik. wahhhh! bleh?

    sila explore supaya aku leh tiru hahaha!

    ReplyDelete
  4. topi aku terbang dek angin yang tak sepoi sepoi bahasa telugu di opera house. masuk dalam laut tu.

    kau pegi cari. topi hitam tulis abercrombie and fitch.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...