Sunday, January 20, 2013

Senja Dari Ujung Pandang

Layan gambar sunset dari Ujung Pandang (Makassar)

Sendiri ............... !


















Sendiri
Kini aku sendiri lagi
Entah susah entah hati pedih
Tak peduli

Sendiri
Mungkin lebih baik begini
Tak peduli apa kata hati

Biarkan
Di manapun aku berada
Jangan datang atau kirim salam
Tanda cinta

Kututup
Mata dan hati untuk cinta
Karena antara dikau dan aku t'lah terlarang 
Ada cinta ...

Masih terbayang dalam ingatanku
Waktu ku menanti putusan ku 
Kau pergi dengan wajah penuh duka
Kau bisikkan kau tetap menyinta

Sendiri
Berteman pedih dan air mata
Bercumbu dengan duka nestapa
Dan merana

Mengapa
Harus terlambat kita berjumpa
Demikian pernah kau ucapkan
Dengan derai air mata ...

Dulu segalanya indah bercahaya
Kini kusam dan tiada warna
Dulu pernah canda tawa ria
Kini bisu membeku dan sendu
Lara ... oh,... sendiri

Sendiri
Biarku sendiri
Sendiri
Biarku sendiri
Tanpa dia tanpa cintanya
Sendiri, tanpa dia........

2 comments :

  1. Cantik sungguhhh... err ko pakai iso brapa ni? High shutter speed?

    Huh..lagak aku mcm terer fotografi jek hehee...

    ReplyDelete
  2. kalau kau nampak noise tu sah sah la ISO tinggi..

    hiks

    aku pun main bedal je ler HB..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...