Sunday, November 16, 2014

Di Suatu Hari.............

Kau selalu meragukan.... apa yang disembunyikan minda ?

Begitu?

Layan ni dulu...














OK. Sebenarnya aku tengah hisap rokok. Teman seperokok-an aku cuti, jadi kebosanan melanda diri. Kalau tidak boleh gak gossip sementara abis sebatang rokok. Tu yang takde keje aku snappy.

Tapi rasa tak cukup kreatip lagi.

Semoga hijau bumi masih terabadi walaupun ada perokok perokok tegar yang tega mencemari.

Enjoy your weekend !




Kau selalu meragukan
Apa yang disembunyikan minda
Oh selalu

Kau selalu bertanyakan
Apa benar ku rasakan cinta
Oh selalu

Ku rasakan
Tetapi ku hanya kaku
Dan membisu kelu

Aku cinta padamu
Walau tiada lagi
Hijau bumi masih terabadi

Aku cinta padamu
Biarpun bintang jatuh
Langit gugur hingga hujung waktu

Bila tahu isi hati
Ku tahu kau akan lari pasti
Ku rasakan

Biar jadi tanda tanya
Biar ku simpan di dada saja
Ku rahsiakan

Sampai mati masih ku membisu
Walau aku merasakan

Mengapa baru terjaga
Mengapa baru ku sedar
Melihat duniaku
Kian runtuh tanpamu

Bodohnya ku menyendiri
Segalanya ku sembunyi
Namun ku harus luahkan jua

4 comments :

  1. bila sebut "perokok tegar" ingatkan nak letak lagu Tegar dah tadi

    -minda eksekutif muda bercelaru-

    ReplyDelete
  2. JM nampak pokok semalu lah..pantang d sentuh terus menguncup...malu sgt..pemalu cam JM gak ahaahahah

    ReplyDelete
  3. Okeylah tu gambar... ko ni kuat jugak hisap rokok ye Meng...

    ReplyDelete
  4. Unk : tak payah bercelaru sgt. aku pun main belasah jer.. tak terfikir lak kat tegar tu..

    dia dah kaya kot kan skrg?


    JM : malu ek? abis tu bila masa dia kembang semula? JM sila jawab.


    Ali : tu la. nak kurangkan gak ni. asyik batuk kokol jer..

    kalau dtg kokolnya.. time semayang jumaat suara aku je yang dengar.. siap member buleh cam. padahal duk punya la jauh.

    nak insaf la ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...